Niezależnie od tego, czy uruchamiasz nową stronę internetową lub planujesz premierę nowych produktów jedno jest pewne. Musisz zakomunikować to swoim potencjalnym odbiorcom za pomocą e-mail marketingu i w mediach społeczniościowych , ale nie tylko.
Nie jesteś rekinem sprzedaży ?
Dziś postaramy się przekazać parę wskazówek. Co to jest „hype” i jak przełożyć wiedzę oraz doświadczenie podczas startu nowej witryny internetowej, usług, bądź premiery nowego produktu.
Wskazówka 1 : Udostępnij innym i znajomym z branży
Najprostsza i najszybsza metoda to zaproszenie znajomych do premiery naszego produktu za pomocą Facebooka (Fanpage) lub e-mail. Budowanie społeczności na początek startu nowej działalności to klucz do sukcesu. Silne wsparcie marketingowe to mocny impuls zakupowy.
Wskazówka 2 : Stwórz zwiastun swojego produktu
Każdy uwielbia nowe zwiastuny usług lub produktów. Udostępniaj krótkie klipy, zrzuty ekranu w mediach społecznościowych. Zbuduj historię , opowiedz o premierze w taki sposób aby wywował u potencjalnego nabywcy chęć potrzeby.
Wskazówka 3 : Zorganizuj sampling
Darmowa dystrybucja próbek produktów to obecnie jedna z najskuteczniejszych metoda trafiania do konsumentów. Budowanie świadomości marki i nawiązanie bliższych relacji to powód dla którego konsumenci odwiedzą Twoją witrynę internetową lub dokonają zakupu produktu w przyszłości.
Wskazówka 4 : Wcześniejszy dostęp do informacji
Posiadasz wielu followersów na Instagram ? Masz wiele polubień na swoim fanpage ? Świetnie się składa. Zadbaj o swoich subskrybentów poprzez zagwarantowanie im wcześniejszego dostępu do specjalnych ofert.
Wskazówka 5 : Oferta ograniczona czasowo
Promocje ograniczone czasowo zachęcają ludzi do podjęcia działań. Ile razy zdarzyło Wam się kupić coś podczas wyprzedaży weekendowej ? No właśnie. Daj znać o sobie konsumentowi poprzez dodanie licznika czasu na stronie www do nadchodzącego wydarzenia . Skorzystaj również z mediów społecznościach dodając odpowiednią grafikę.
Wskazówka 6 : Płatne reklamy
Ustal jaka część Twojego budżetu jest przeznaczona na reklamę. Skorzystaj z Google Ads i pokaż się klientom. Kluczowym elementem jest również reklama na lokalnych serwisach informacyjnch z dużym wskaźnikiem odwiedzin.
Wskazówka 7 : Wykorzystaj wideo
Marketing video jest potężny ! Wyświetlaj filmy o swoim produkcie na swojej witrynie internetowej. Warto wykorzystać również serwis Youtube, aby stworzyć więcej zainteresowania wokół Twoich usług. Dodawaj video w relacjach na Instagramie czy Facebook’u. Bądź aktywny i nie daj o sobie zapomnieć.
Wskazówka 8 : Media społecznościowe to siła
Kluczowa zasada to aktywność w mediach społecznościowych. Dziel się z odbiorcami aktualnymi wiadomościami . Odpowiadaj w komentarzach, odpisuj na wiadomości. Zaplanuj także dodawanie swoich artykułów czy grafik z wyprzedzeniem.