EFACTORY / STRONY INTERNETOWE / GRAFIKA / FOTO-VIDEO

Nowy produkt – Jak zainteresować klienta?

Nowy produkt – Jak zainteresować klienta?

Niezależnie od tego, czy uruchamiasz nową stronę internetową lub planujesz premierę nowych produktów jedno jest pewne. Musisz zakomunikować to swoim potencjalnym odbiorcom za pomocą e-mail marketingu i w mediach społeczniościowych , ale nie tylko.

Nie jesteś rekinem sprzedaży ?

Dziś postaramy się przekazać parę wskazówek. Co to jest „hype” i jak przełożyć wiedzę oraz doświadczenie podczas startu nowej witryny internetowej, usług, bądź premiery nowego produktu.

Wskazówka 1 : Udostępnij innym i znajomym z branży

Najprostsza i najszybsza metoda to zaproszenie znajomych do premiery naszego produktu za pomocą Facebooka (Fanpage) lub e-mail. Budowanie społeczności na początek startu nowej działalności to klucz do sukcesu. Silne wsparcie marketingowe to mocny impuls zakupowy.

Wskazówka 2 : Stwórz zwiastun swojego produktu

Każdy uwielbia nowe zwiastuny usług lub produktów. Udostępniaj krótkie klipy, zrzuty ekranu w mediach społecznościowych. Zbuduj historię , opowiedz o premierze w taki sposób aby wywował u potencjalnego nabywcy chęć potrzeby.

Wskazówka 3 : Zorganizuj sampling

Darmowa dystrybucja próbek produktów to obecnie jedna z najskuteczniejszych metoda trafiania do konsumentów. Budowanie świadomości marki i nawiązanie bliższych relacji to powód dla którego konsumenci odwiedzą Twoją witrynę internetową lub dokonają zakupu produktu w przyszłości.

Wskazówka 4 : Wcześniejszy dostęp do informacji

Posiadasz wielu followersów na Instagram ? Masz wiele polubień na swoim fanpage ? Świetnie się składa. Zadbaj o swoich subskrybentów poprzez zagwarantowanie im wcześniejszego dostępu do specjalnych ofert.

Wskazówka 5 : Oferta ograniczona czasowo

Promocje ograniczone czasowo zachęcają ludzi do podjęcia działań. Ile razy zdarzyło Wam się kupić coś podczas wyprzedaży weekendowej ? No właśnie. Daj znać o sobie konsumentowi poprzez dodanie licznika czasu na stronie www do nadchodzącego wydarzenia . Skorzystaj również z mediów społecznościach dodając odpowiednią grafikę.

Wskazówka 6 : Płatne reklamy

Ustal jaka część Twojego budżetu jest przeznaczona na reklamę. Skorzystaj z Google Ads i pokaż się klientom. Kluczowym elementem jest również reklama na lokalnych serwisach informacyjnch z dużym wskaźnikiem odwiedzin.

Wskazówka 7 : Wykorzystaj wideo

Marketing video jest potężny ! Wyświetlaj filmy o swoim produkcie na swojej witrynie internetowej. Warto wykorzystać również serwis Youtube, aby stworzyć więcej zainteresowania wokół Twoich usług. Dodawaj video w relacjach na Instagramie czy Facebook’u. Bądź aktywny i nie daj o sobie zapomnieć.

Wskazówka 8 : Media społecznościowe to siła

Kluczowa zasada to aktywność w mediach społecznościowych. Dziel się z odbiorcami aktualnymi wiadomościami . Odpowiadaj w komentarzach, odpisuj na wiadomości. Zaplanuj także dodawanie swoich artykułów czy grafik z wyprzedzeniem.

Dodaj komentarz